Wij zijn Laura en Elise en als gezinswerkers vanuit Buurtteam Ondiep-Pijlsweerd aan OBS Jules Verne verbonden.

Als u thuis of op school iemand nodig heeft om met u mee te denken, kunt u bij ons terecht. Wij ondersteunen u als gezin bij vragen op allerlei levensgebieden (opvoeding, opgroeien, echtscheiding, psychische of psychosociale problemen en financiƫle vragen).

Het is mogelijk dat de IB-er, mentor of leerkracht u adviseert om contact met ons op te nemen, de school sluit dan aan bij het eerste gesprek. De hulpverlening van het Buurtteam is op vrijwillige basis.

Bereikbaarheid en contactgegevens

U kunt ons altijd bellen, mailen, appen of een voicemail inspreken. Dan bellen we u terug.

• Laura Denekamp, 0651895483

Email: lauradenekamp@jeugd.buurtteamsutrecht.nl

Werkdagen: ma, di, do, vr.

• Elise Kolthof, 0682574324

Email: elisekolthof@jeugd.buurtteamsutrecht.nl

Werkdagen: ma, di, woe, do.

Algemene gegevens buurtteam Ondiep-Pijlsweerd: 0307400502, ondieppijlsweerd@buurtteamsutrecht.nl

Ga naar onze website voor meer informatie over het Buurtteam.